Reklamace a výměna zboží
Je přijaté zboží poškozené?
Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.
Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy. Udělejte prosím také několik fotografií (stačí např. mobilním telefonem s foťákem), které budou součástí reklamace a urychlí celý proces.
- Česká pošta a Slovenská pošta: oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty, či doručující osobě.
- DPD: oznamte do 2 prac. dnů na tel. +420 841 700 700 (CZ), +421 850 373 373 (SK).
- Uloženka: Pokud při přebírání zásilky zjistíte, že je zjevně poškozena, zásilku nepřebírejte a uvědomte o tomto ihned obsluhu pobočky. Obsluha s Vámi na místě sepíše protokol ( Zápis o škodě ) a neprodleně zahájí s Vaším prodejcem jednání o nápravě a dodání nového zboží. Kontakt: +420 777 208 204 nebo +421 220 909 866
- Zásilkovna:Při přebírání zboží si vždy zásilku řádně prohlédněte. Pokud je obal zjevně poškozený, zásilku nepřebírejte a obsluhu výdejního místa na problém okamžitě upozorněte. S eshopem PlantProtein budeme tuto reklamaci vždy vyřizovat my a zajistíme vám rychlé dodání nového zboží. Pokud byste i přesto, že je zásilka v nepoškozeném obalu (tj. nebyla poškozena při přepravě), doma zjistili, že chcete zboží reklamovat, obraťte se v prvé řadě na svůj e-shop PlantProtein. Kontakt Zásilkovna:+420 216 216 516
Neodrželi jste nějaké zboží v zásilce nebo zboží neodpovídá objednanému produktu?
Napište nám prosím podrobnosti spolu s číslem objednávky pomocí kontaktního formuláře Reklamace (zvolte: chybně dodaný produkt / nedodaný produkt). Rádi vám poradíme, jak dále postupovat, a vše co nejrychleji vyřešit.
Vrácení zboží, odstoupení od kupní smlouvy do 14 dní
V případě, že jste spotřebitel, máte dle § 53 odst. 7 občanského zákoníku právo zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu, a to do 14 kalendářních dnů od data převzetí zboží. Nárok máte i v případě, že objednávku učiníte po internetu s osobním odběrem.
- Zboží musí být schopné další distribuce.
- Zboží musí být zasláno jako obyčejný balík na naši doručovací adresu, viz kontakt.
- Na balíky, jež nám budou zaslány na dobírku, nebude brán zřetel.
- Po doručení zboží na adresu firmy budou peníze vráceny spotřebiteli buď převodem na účet, nebo vystavením slevového poukazu, který lze uplatnit při další objednávce. Výše vrácené částky odpovídá hodnotě vráceného produktu.
- Poštovné spojené s dopravou vráceného zboží v tomto případě hradí spotřebitel.
- Lhůta na vrácení peněz spotřebiteli činí 14 dní (snažíme se samozřejmě vše vyřídit co nejrychleji).
- V případě, že nejste spotřebitel, tedy zboží nakupujete v rámci své obchodní či podnikatelské činnosti (o čemž rozhoduje uvedení IČ na nákupním dokladu), právo na odstoupení vám nevzniká, neboť obchodní zákoník tuto možnost neuvádí.
Jak zboží vrátit
- Informute nás před vrácením zboží pomocí Kontaktního formuláře, že zboží vracíte.
- Vyplňte žádost: odstoupení od kupní smlouvy do 14 dní - Odstoupení.jpg (93 Kb)
- Vracené zboží prosíme dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.
- Prosíme, uveďte zboží pokud možno do původního stavu, předejdete tím možnému snížení vrácené částky o náklady vynaložené na uvedení zboží do původního stavu.
- Zboží můžete vrátit na našem výdejním místě: Hana Šimčíková, Obeciny XVI/4110, Zlín, 76001, Česká republika
- Své právo na vrácení zboží můžete uplatnit také poštou, a to zasláním zboží na adresu: Hana Šimčíková, Obeciny XVI/4110, Zlín, 76001, Česká republika,tel. 774 443 430
Výměna zboží
Výměna zboží (za jiné, případně příchuť,velikost, apod.) je samozřejmě možná. Použijte kontaktního formuláře Reklamace pro domluvu a zašlete nám zboží zpět. Po jeho doručení Vám zašleme vámi požadovný produkt, je-li skladem. V případě znovu zaslání zboží balíkem kupující hradí náklady na dopravu dle jehovýběru a dle ceníku dopravy. Výměna zboží na adrese: kontakt je možná po domluvě.
Reklamace, záruka
Záruka se vztahuje výhradně na zboží řádně objednané a zaplacené. U potravin, výživy pro zvláštní účely a doplňků stravy je datum minimální spotřeby vždy vyznačeno na obale.
Jak postupovat při reklamaci
Pomocí kontaktního formuláře Reklamace vyplňte vaše jméno, číslo objednávky, + další informace v tomto formuláři + Vyplněný reklamační list: Reklamace.jpg (.doc 110 KB) a odešlete. Budeme vás kontaktovat v co nejkratší možné době ohledně dalšího postupu.
- S naším reklamačním oddělením bude předem dohodnuto kam a jak zboží zašlete
- Pro uplatnění záruky je třeba předložit kopii daňového dokladu (zálohová faktura nebo faktura), případně záruční list, byl-li součástí dodávky. Bez těchto dokladů nemůže být záruka uznána.
- Zboží musí být dodáno kompletní tak, jak bylo převzato od prodávajícího.
- Záruka se nevztahuje na poškození či nadměrné opotřebení zboží, dále na vady způsobené užíváním, neodbornou manipulací, nedodržením návodu k používání zboží, porušením obvyklých zásad užívání nebo zásahem vyšší moci.
- Než reklamované zboží doručíte na naši adresu, vždy se předem dohodněte s reklamačním oddělením. Náklady spojené s dopravou reklamovaného zboží vám budou uhrazeny pouze v případě oprávněné reklamace, na základě doložení jejich reálné výše (účtenka za poštovné, přepravní list apod.).
- Prostřednictvím kontaktního formuláře Reklamace, zašlete žádost o proplacení nezbytných nákladů spojených s dopravou reklamovaného zboží
- V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena ve 30denní lhůtě.
- V případě, že s námi obchodujete na základe obchodního zákoníku (Velkoobchodní zákazníci), neexistuje zde zákonné určení lhůty pro její vyřízení, (rozhoduje uvedení IČO na nakupním dokladu), ovšem budeme se reklamaci snažit vyřídit co nejdříve.
Reklamace