Novinky
RAW podpora pro zažívání při bezlepkové dietě

RAW podpora pro zažívání při bezlepkové dietě90 vegetariánských kapslíRychlý přehled:•    Podporuje přirození zažívání při bezlepkovém životním stylu.•    Podporuje zdravé trávení lepku a mléčných produktů.•    Enzymy cílené na lepek, včetně DPP-IV•  ...

více
Wild Rose Herbal D-Tox - bylinná detoxikace celého těla

Wild Rose Herbal D-Tox - Divoká růže - bylinná detoxikace celého těla1 sadaRychlý přehled:•    Snadná 12denní bylinná očista celého těla.•    Detoxikační směs navržena doktorem Terry Willardem, který má 35letou praxi...

více
Certifikát sportovní čistoty
Geneticky nemodifikované
RAW
USDA Organic
Vegan
Bez lepku
Bez sóje
Bez mleka

Používat bílkoviny před tréninkem nebo po něm?

Přidáno: 21.02.2016

Každý opravdový sportovec ví, že příjem bílkovin po tréninku je pro obnovu a ochranu svalů zásadní. Ale co kdybychom vám řekli, že stejně tak (ne-li ještě víc) je důležitý příjem bílkovin i před tréninkem?

Ačkoliv je to obecně méně známá věc, tak příjmem bílkovin před tréninkem skutečně pomůžete doplnit energii vašim svalům při cvičení. Proteinový nápoj obsahuje aminokyseliny s rozvětveným řetězcem (BCAA), které nezatěžují játra. Bílkoviny jsou tak okamžitě absorbovány a rychle přesunuty do krevního oběhu, odkud je mohou naše svaly využít. Pití proteinu před tréninkem pomáhá rovněž k nastartování procesu syntézy bílkovin a BCAA napomáhají také zastavit odbourávání svalů.


A co víc? Vědecké studie ukazují, že pokud přijímáte bílkoviny před cvičením, tak budete ve skutečnosti spalovat více kalorií. I když je důvod tohoto jevu stále neznámý, je všeobecně akceptováno, že konzumace bílkovin před tréninkem se rovná zvýšenému spalování kalorií. Jeden z neposledních benefitů konzumace bílkovin před tréninkem je ten, že hladina aminokyselin v krvi zůstane i po jeho konci vysoká, což zabraňuje odbourávání svalů.


A co až budete hotoví s posilováním vašeho těla? Odborníci říkají, že byste měli pít protein po tréninku, stejně jako předtím. Cvičení způsobuje poškození svalových tkání a konzumace bílkovin doplní tělu aminokyseliny, které napomáhají tyto tkáně opravovat a vytvářet nové. Navíc aby vaše tělo mělo dostatek energie pro další trénink, tak by mělo docházet k minimalizaci odbourávání bílkovin a k maximalizaci syntézy bílkovin - a to lze zajistit prostřednictvím proteinových doplňků stravy.


Pijte proteinový nápoj před tréninkem i po něm.
Slavný dietolog a vědec Dr. Jeff Volek doporučuje rozdělit příjem bílkovin do dvou částí - první polovinu 30 minut před fyzickou zátěží a druhou polovinu půl hodiny po ní.  Pro většinu lidí se optimální množství bílkovin při cvičení pohybuje dohromady okolo 10 až 20 gramy. Tato dávka se však může měnit v závislosti na úrovni tréninku a stavbě těla jednotlivce.


Teď už víte, že je naprosto zásadní přijímat bílkoviny před i po cvičení. Ale jak zjistit, který protein je ten správný? Nejjednodušší a nejhumánnější cesta je ta, která vede skrz čistý, přírodní, syrový a veganský protein. Sprout Living nabízí právě takové proteinové prášky, jež obsahují nejméně 15g bílkovin v jedné porci. Při těchto klíčových okamžicích (před a po cvičení), hledá vaše tělo jejich doplnění. Tím, že vašemu tělu dodáte přírodní a čisté zdroje bílkovin, zajistíte jejich rychlé a správné vstřebání, aniž byste nutili tělu vypořádávat se s nezdravými chemickými látkami a aditivy.


A nemusíte se držet jen běžných proteinových koktejlů - existuje spousta kreativních a úžasných pokrmů které mohou být vytvořeny pomocí těchto doplňků stravy. Můžete si najít mnoho receptů - od proteinových ovesných kaší přes další výživné recepty, které naleznete na našich stránkách.


Hlavní důvody doplnění energie svému tělu jsou prosté - zlepšíte si sportovní výkon a soustředění, pomůžete tělu zregenerovat a minimalizovat poškození svalů a hlavně se na konci dne budete cítit lépe. Nejlepší způsob jak začít je konzumovat vysoce kvalitní a čisté bílkoviny, před i po tréninku.


Zpět na seznam článků
Zavřít

K článku nebyly přidány žádné komentáře vložit nový komentář

Copyright 2015 - 2020 © plantprotein