Novinky
RAW podpora pro zažívání při bezlepkové dietě

RAW podpora pro zažívání při bezlepkové dietě90 vegetariánských kapslíRychlý přehled:•    Podporuje přirození zažívání při bezlepkovém životním stylu.•    Podporuje zdravé trávení lepku a mléčných produktů.•    Enzymy cílené na lepek, včetně DPP-IV•  ...

více
Wild Rose Herbal D-Tox - bylinná detoxikace celého těla

Wild Rose Herbal D-Tox - Divoká růže - bylinná detoxikace celého těla1 sadaRychlý přehled:•    Snadná 12denní bylinná očista celého těla.•    Detoxikační směs navržena doktorem Terry Willardem, který má 35letou praxi...

více
Certifikát sportovní čistoty
Geneticky nemodifikované
RAW
USDA Organic
Vegan
Bez lepku
Bez sóje
Bez mleka

Je rostlinný protein dobrý pro budování svalové hmoty?Přidáno: 04.04.2016

Rozhodně ano! Existují stovky miliónů vegetariánů a veganů na našem světě. Někteří lidé s tímto životním stylem přišli kvůli náboženství, jiní ze zdravotních důvodů a mnoho dalších z pocitu, že je špatné ubližovat živým bytostem.

Nicméně někteří lidé se stále ptají, zda je možné i bez konzumace masa a živočišných produktů zůstávat plní energie. Existuje celá řada možností jak si uvědomit, že palivo pro naše tělo získáme i z rostlin. Kromě ovoce a zeleniny mohou vegetariáni a vegani vybírat z nepřeberného množství obilí (jako amarant, quinoa a rýže), ořechů, semínek (např. dýní a slunečnicových semínek), fazolí, luštěnin a dalších potravin. Ale co tvorba svalové hmoty? Je možné, aby vegani vybudovali silné svaly, za předpokladu, že budou jíst jen rostlinné bílkoviny?

Z vědeckého hlediska zní odpověď ano. Konzumace masa není nezbytná pro budování svalové hmoty a síly. Důvod je jednoduchý: rostliny jsou ohromným zdrojem bílkovin. Co bude překvapením pro některé lidi je to, že profil aminokyselin rostlinného proteinu je stejně dobrý jako u živočišného. A na rozdíl od masa jsou rostliny bohaté na vlákninu, vitamíny, antioxidanty, minerály a fytonutrienty, které pomáhají tělu zahánět nemoci. Pojídáním pestré stravy z čerstvých celých rostlin, dostanete všechny aminokyseliny potřebné k vybudování silných svalů.

A není to jen volba pro běžné lidi, kteří chtějí vybudovat svaly za pomoci rostlinných bílkovin. Profesionální kulturisti stále více objevují možnosti vegetariánství a veganství a předchází tak zdravotním rizikům z příliš velké konzumace živočišných bílkovin. Pokud hledáte možnosti vytváření svalové hmoty za pomoci rostlinných proteinů, ujistěte se, že jej získáváte z několika různých zdrojů. Je vhodné přijímat asi 1g bílkovin na 0,5 kg tělesné váhy. Samozřejmě, že je to mnohem více, než průměrný člověk potřebuje, ale pro vybudování svalů to bude fungovat.

V naší fast-food společnosti jsou lidé často předávkováni zvířecím masem a vedlejšími produkty živočišného původu, které obsahují velké množství nasycených tuků a špatného cholesterolu. Nejen že je taková strava špatná pro udržení zdravé hmotnosti, ale studie ukazují, že přebytek živočišných bílkovin může vést k poškození ledvin, nástupu dny a je zvýšeným rizikem pro celou řadu chronických onemocnění. V kontrastu s rostlinným proteinem nic takového nehrozí.

Bez ohledu na vaše cíle, ať už jen chcete přijímat více bílkovin ve vaší rostlinné dietě, nebo chcete zintenzivnit váš tréninkový režim doplňky stravy - tak rostlinné proteiny jsou šetrné k vám i životnímu prostředí a představují snadný způsob získání optimálního množství bílkovin, jaké vaše tělo potřebuje.

Zkuste přimíchat náš Sprout Living Epic Protein do smoothie, jogurtů, ovesných vloček, salátů, nebo prostě zalít vodou a získáte přirozeně lahodný veganský protein.


Zpět na seznam článků
Zavřít

K článku nebyly přidány žádné komentáře vložit nový komentář

Info o PlantProtein Dodání zboží Kontakt
Copyright 2015 - 2018 © plantprotein